GİZLİHAZİNELER DEFİNECİLER AKADEMİSİ
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

Similar topics
    En son konular
    » Koltuk Taşı
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimeCuma Eyl. 01, 2017 11:19 pm tarafından horosanlı

    » Scorpion gpr
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimePtsi Ağus. 28, 2017 8:17 am tarafından ramses28

    » 2013 -OCAK AYI İŞTİMASI YAPALIM Bİ GARDAŞLARDAN KİMLER VAR.
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimeÇarş. Tem. 06, 2016 10:29 am tarafından korasoglu

    » 14-mart-2015
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimeC.tesi Mart 14, 2015 8:32 am tarafından BORAN38

    » KARE-DİKDÖRTGEN OYMALAR ve ÇÖZÜM UYĞULAMALARI
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimePtsi Eyl. 29, 2014 5:08 am tarafından kılıç3838

    » sümbül...
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimeSalı Eyl. 02, 2014 12:36 pm tarafından Battal Ebrail

    » taşın üçgen şeklinde delinmesi bir define işareti midir?
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimeÇarş. Ara. 18, 2013 8:05 am tarafından 56476364528

    » deneme
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimeC.tesi Kas. 23, 2013 7:54 pm tarafından CANTAR

    » buldugumuz bir taş
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimePtsi Eyl. 09, 2013 3:54 am tarafından cansu

    » Eski rum evleri ve definesi
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Icon_minitimePtsi Eyl. 09, 2013 3:46 am tarafından cansu

    Kimler hatta?
    Toplam 2 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Misafir

    Yok

    Sitede bugüne kadar en çok 213 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 8:28 am tarihinde online oldu.
    RSS akısı

    Yahoo! 
    MSN 
    AOL 
    Netvibes 
    Bloglines 



    Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

    Define Avcıları İspanyol Armadasına ait Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi

    Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

    CANTAR

    CANTAR

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Default6
    Treasure Hunters Face Spanish Armada





     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Odyssey_533.1After a tense standoff, the
    Odyssey Explorer was led to port by a Spanish government vessel. (Photo:
    Luis Roca/AFP — Getty Images)


    Back in May,
    Odyssey Marine Exploration counted the reasons why its latest treasure —
    an estimated $500 million in silver in a shipwreck — was theirs for the
    keeping, since the coins recovered “beyond the territorial waters or
    legal jurisdiction of any country.”

    This week, we learned that Spain strongly disagrees. An incensed
    senior official summed it up to Agence
    France-Presse:

    <blockquote>
    Spanish Culture Minister Antonio Molina said Florida-based Odyssey
    Marine Exploration was made up of “modern pirates” and he warned that
    “against pirates, there have always been navies, laws and the state of
    law.”

    “We will pursue them wherever they are. It is a question of national
    pride and patriotism,” he told reporters, adding the Nasdaq-listed firm
    “will not escape unharmed for what it has done”.
    </blockquote>
    And those words were preceded with military muscle. On its way out of
    the Straits of Gibraltar, Odyssey’s Explorer found itself
    eye-to-eye with a Spanish warship backed by other vessels. The standoff
    lasted 4 hours before Captain Sterling Vorus agreed to head to port
    under the “threat of deadly force,” he
    told Britain’s Telegraph
    . He was briefly
    detained
    .


    The episode has left Greg Stemm, Odyssey’s chief executive,
    expressing confusion with Spain’s intentions. “We’re not sure what the
    inspection of the Explorer is meant to accomplish,” he said, according
    to The
    Tampa Tribune
    . “We had again invited Spanish officials to inspect
    the Explorer in advance of our departure and they chose not to take us
    up on it.”

    The coins themselves were brought to “a secure, undisclosed location”
    before the May announcement and neither side disputes that they are of
    Spanish origin. Indeed, Odyssey disclosed that fact “when it completed
    customs forms in Gibraltar on April 10 and May 16,” El
    Pais reported
    .

    Mr. Stemm refused to respond to reports cited
    by The Associated Press
    saying that the captain delayed the search
    so that “high-tech equipment” could be removed. But two keys to
    establishing Spain’s claim remain in his grip.

    The origin of the shipwreck remains a mystery, the company says,
    leaving open the possibility that another nation owned the coins. And no
    one else can investigate further, since Odyssey refuses to reveal
    anything about the site except that it is “code-named ‘Black Swan’ in an
    undisclosed location in the Atlantic Ocean.”

    And Odyssey is showing no signs of fessing up. Until then, Spanish
    politicians will be left howling at a secretive American company holding
    a treasure that has “entered
    into Spanish lore as the world’s greatest sunken booty
    .”


    Define Avcıları İspanyol
    Armada


    gergin bir soğukluk
    treasureAfter, Odyssey Explorer bağlantı noktasına bir İspanyol hükümeti
    gemi tarafından düzenlenmiştir. (Fotoğraf: Luis Roca /
    AFP - Getty Images)


    Geri Mayıs ayında,
    Odyssey Marine Exploration neden en son hazine - yaklaşık 500.000.000 $
    gümüş bir batığı içinde - için onların oldu sayılır tutarak, sikke ele
    beri "kara suları veya herhangi bir ülkenin hukuki yetkisi dışında."


    Bu hafta, biz İspanya
    şiddetle onaylamadığını öğrendim. Bir kızgındı üst düzey
    yetkilisi Agence France-Presse bunu şöyle özetliyor:


    İspanyol Kültür Bakanı
    Antonio Molina Florida merkezli Odyssey Marine Exploration "modern
    korsan" oluşuyordu ve uyardı "dedi korsanlara karşı, orada var hep deniz
    kuvvetleri, yasa ve hukuk devleti" olduğu. "


    her yerde "Biz onlar
    takip edeyim. Ulusal gurur ve
    vatanseverlik bir soru, "dedi, Nasdaq-listeli firma" o "yaptıklarından
    ötürü sağ salim Kaçmayacaksın sözlerine ekledi.


    Ve bu sözcükleri askeri
    gücü ile önünde idi. Cebelitarık Boğazı'ndan
    yolunda dışında, Odyssey's Explorer kendisi bir İspanyol savaş gemisi
    diğer gemiler tarafından desteklenen ile eye-to-eye bulundu. Soğukluk Kaptan Sterling
    Vorus önce 4 saat süren portuna ölümcül kuvvet "tehdidi altında kafa
    kabul" diye İngiltere'nin Telegraph söyledi. Kısa bir süre gözaltına
    alınmıştı.


    Bölüm Greg Stemm, Odyssey
    baş yönetici, İspanya niyetleri ile karışıklık ifade bırakmıştır. "Biz ne Explorer denetim
    gerçekleştirmek içindir emin değilseniz," dedi, Tampa Tribune göre
    "dedi. "Biz yine bizim kalkış
    öncesinde Explorer incelemek ve onlar bizi almak için seçtim İspanyol
    yetkilileri davet etmişti."


    Sikkeler kendilerini
    Mayıs duyuru ve İspanyol kökenli olan iki tarafın anlaşmazlıklar önce
    güvenli, gizli yer "getirildi. Nitekim Odyssey bu
    gerçeği "ne zaman o 10 Nisan ve 16 Mayıs Cebelitarık gümrük formları
    tamamlanan" El Pais rapor açıkladı.


    Bay Stemm raporları
    Associated Press tarafından kaptan bu yüzden "son teknoloji ile
    donatılmış" kaldırılmış olabilir ki arama gecikmiş söyleyerek gösterdi
    yanıt vermeyi reddetti. Ama iki anahtar
    İspanya'nın iddia elinden kalmak kuran.


    batığı kökeni bir gizem,
    şirket, olasılık da başka bir milletin paraları ait açık bırakan diyor
    kalır. Ve hiç kimse daha fazla
    beri Odyssey bu "kod" Atlantik Okyanusu'nda açıklanmayan bir yerde Black
    Swan 'adlı dışında siteyle ilgili hiçbir şey ortaya reddediyor
    araştırabilirsiniz. "


    Ve Odyssey kadar fessing
    emaresi gösteriyor. O zamana kadar, İspanyol
    siyasetçiler bir gizli Amerikan şirketi bir hazine holding olarak
    inleyen kalacak ki sahip "dünyanın en büyük batık ganimet olarak
    İspanyol akıllara girmiştir."

    http://gizlihazineler.yetkin-forum.com

    2 Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Empty Odyssey Marine Exploration hakkında Bir Salı Tem. 20, 2010 3:32 am

    CANTAR

    CANTAR

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Default6
    Odyssey Marine Exploration Acquires Stake In Venture To Pursue
    Exploration Of Deep-Ocean Gold And Copper Deposit



     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Odyssey-marine-exploration1_1822-300x224

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Odyssey-explorer-gold-coin-300x259
    Odyssey Marine Exploration, Inc. (NasdaqCM: OMEX), a pioneer in the
    field of deep-ocean shipwreck exploration, has acquired a minority
    interest in SMM Project LLC, a company funded by a group of investors to
    bring together the exclusive licenses and skills of world renowned
    deep-ocean geologist Dr. Timothy McConachy of Bluewater Metals, the
    deep-ocean survey and exploration expertise of Odyssey, and the offshore
    coring and mining expertise of Robert Goodden.

    SMM Project LLC recently purchased a majority interest in Bluewater
    Metals Pty Ltd, an Australian company with licenses for mineral
    exploration of approximately 150,000 square kilometers of ocean floor in
    four different countries in the South Pacific. The group will focus on
    the exploration and monetization of gold and copper-rich Seafloor
    Massive Sulfide (SMS) deposits through a new business entity which will
    acquire the remaining interest in Bluewater, in accordance with a
    memorandum of understanding concluded between the parties.

    It is anticipated that Odyssey will dedicate certain marine assets,
    including a ship and related marine exploration technology to the
    endeavor, and will own approximately 40% of the new entity. In addition,
    Odyssey is expected to provide proprietary expertise and personnel
    management to the entity under contract, and will supervise operations
    to explore for deep-ocean gold, copper and silver deposits in areas
    covered by exploration permits currently held by Bluewater Metals.

    “This is a natural extension for Odyssey and leverages our core
    competencies in an exciting new deep-ocean field. Deep-ocean SMS
    exploration and mining is where offshore oil exploration was 50 years
    ago, and the challenges to date have mostly centered on lack of
    technical expertise to find and recover these extremely valuable
    deposits that have high concentrations of gold, copper, silver and other
    minerals. We have been monitoring this field for years and have finally
    decided that the time is now right - and we have found the right
    partners - to make our move,” stated Greg Stemm, Odyssey Chief Executive
    Officer.

    “The Bluewater Metals team has done an outstanding job building
    relationships with governments and securing exploration permits in some
    of the most promising areas in the world for deep-ocean mineral
    deposits. We look forward to working with their team to maximize the
    revenue potential from high-value mineral deposits on the ocean floor.
    The opportunities in this arena are a perfect complement to our
    pioneering shipwreck exploration work. Interestingly, looking for SMS
    deposits is a lot like looking for barely discernable shipwreck ballast
    piles, and I don’t think there is a better team in the world for this
    kind of work than ours, ” continued Stemm.

    “We’re excited by the possibilities of this new deep ocean mining
    venture, but we remain committed to our core shipwreck exploration
    goals,” said Mark Gordon, President of Odyssey. “Although we plan to
    dedicate certain marine assets and personnel to this exciting venture,
    we’ve become highly proficient at mobilizing our technical gear on ships
    of opportunity and therefore retain our full operational capability for
    our shipwreck projects. We’re planning a full schedule of shipwreck
    exploration for 2010.”

    “We’re looking forward to exploring our permitted areas with the
    Odyssey team,” said Dr. Tim McConachy, Co-Founder of Bluewater. “We’ve
    been successful in securing exploration permits in areas that we believe
    are likely to feature valuable SMS deposits based on previous
    expeditions and years of detailed geological research. The next step is
    conducting the deep-ocean surveys necessary to confirm these deposits.
    Partnering with Odyssey, a company with proven deep-ocean expertise and
    capabilities is the best way to ensure our success and with Robert
    Goodden and his team’s involvement we are confident of successfully
    proof coring anything we find.”

    About SMS Deposits
    Seafloor Massive Sulfide (SMS) deposits are naturally occurring
    deposits which contain high concentrations of gold, copper, zinc, silver
    and other metals in relatively compact areas. Although possible
    anywhere new ocean crust is forming, the highest grade deposits have
    been found at convergent plate margins, especially in the South Pacific.
    These deposits are formed as cold seawater moves down through cracks in
    the seafloor and is superheated by the molten magma deep within the
    crust. The hot hydrothermal fluid rises to the surface, dissolving and
    leaching metals from the surrounding rock as it rises. When the
    hydrothermal fluid encounters the cold seawater, the metals and sulphur
    precipitate and accumulate on the seafloor as a SMS deposit.

    About Bluewater Metals Pty Ltd.
    Bluewater was co-founded by Dr. Timothy McConachy and Mr. Harvey
    Cook. Dr. McConachy is widely considered to be one of the world’s most
    knowledgeable geologists with respect to subsea mineral resources and
    exploration. He has previously served as Chief Geologist for one of the
    world’s largest mining companies, Rio Tinto, and as Head of Seabed Ore
    Systems for CSIRO, Australia’s national science agency. Mr. Cook is an
    Australia-based businessman with broad experience in the South West
    Pacific region.

    Since its inception, Bluewater has been granted 46 exploration areas
    called “tenements” representing approximately 146,311 square kilometers
    of exclusive mineral exploration rights from the governments of Papua
    New Guinea, Solomon Islands and Tonga and non-exclusive mineral
    exploration rights from Vanuatu.

    About Robert Goodden
    Robert Goodden, a mining engineer, is an acknowledged expert in
    deep-sea coring and mineral exploration. He founded Seacore Ltd in 1975
    and built the company into a world leader in marine geological and
    geotechnical drilling. Seacore Ltd was sold to the Fugro Group in 2006.
    Mr. Goodden personally retained Seacore’s marine mining interests and
    renamed the division of the company Subsea Minerals Ltd.

    Mr. Goodden first became involved in SMS deposits in 2001 when he
    provided advice and oversight of the first two deep ocean drilling
    programs for Nautilus Minerals, a current leader in the SMS deposit
    industry. Since that time, Subsea Minerals has acted as a site
    consultant and drilling contractor to Nautilus. Goodden has been
    intimately involved with every commercial SMS core drilling project
    carried out to date, and together with members of his team, has amassed
    unique know how in remotely operated deep sea coring.

    About Odyssey Marine Exploration, Inc.
    Odyssey Marine Exploration, Inc. (NasdaqCM: OMEX) is engaged in the
    exploration of deep-ocean shipwrecks and uses innovative methods and
    state-of-the-art technology to conduct extensive search and
    archaeological recovery operations around the world. Odyssey discovered
    the Civil War-era shipwreck of the SS Republic® in 2003 and recovered
    over 50,000 coins and 14,000 artifacts from the site nearly 1,700 feet
    deep. In May 2007, the Company announced the historic deep-ocean
    treasure recovery of over 500,000 silver and gold coins, weighing 17
    tons, from a Colonial era site code-named “Black Swan.” In February
    2009, Odyssey announced the discovery of Balchin’s HMS Victory. The
    Company also has other shipwreck projects in various stages of
    development around the world.

    Odyssey offers various ways to share in the excitement of deep-ocean
    exploration by making shipwreck treasures and artifacts available to
    collectors, the general public and students through its webstore,
    exhibits, books, television, merchandise, and educational programs.

    Odyssey’s operations are the subject of a Discovery Channel
    television series titled “Treasure Quest,” which is produced by JWM
    Productions. The 12-episode first season aired in the US and the UK in
    early 2009 and is scheduled to air worldwide throughout 2009. Production
    on a second season is underway.

    Following previous successful engagements in New Orleans, Tampa,
    Detroit, and Oklahoma City, Odyssey’s SHIPWRECK! Pirates & Treasure
    is currently on exhibit at Discovery Place in Charlotte, NC. Additional
    information is available at www.discoveryplace.org.

    For details on the Company’s activities and its commitment to the
    preservation of maritime heritage please visit www.shipwreck.net.



    «PROFİLİ SIDE-SYSTEM
    MOUNT OMS

    Extreme Diving: Ice Dalış
    Antarktika »içinde

    Odyssey Marine
    Exploration Deep-Ocean of Exploration sürdürülmesi için Girişim yılında
    hisselerini satın aldı altın ve bakır Mevduat


    odyssey-deniz-exploration1_1822-300x224
    Odyssey Marine Exploration Satın Aldı Stake Girişim takibi Exploration
    Deep-Ocean altın ve bakır mevduat için ise


    odyssey-explorer-altın
    sikke-300x259 Odyssey Marine Exploration Satın Aldı Stake Girişim takibi
    Exploration Deep-Ocean altın ve bakır mevduat için ise


    Odyssey Marine
    Exploration, Inc (NasdaqCM: OMEX), derin okyanus gemi enkazı arama
    alanında öncü birlikte özel lisanslar ve becerileri getirmek için SMM
    Projesi LLC, bir şirketin yatırımcı bir grup tarafından finanse edilen
    bir azınlık ilgi kazanmıştır Dünyaca ünlü derin
    okyanus jeolog Dr Timothy McConachy Bluewater Metaller, derin okyanus
    araştırma ve Odyssey arama uzmanlığı ve offshore karot ve Robert Goodden
    madenciliği uzmanlık of.


    SMM Proje LLC son
    Bluewater Metaller Sanayi ve Ticaret Ltd, Güney Pasifik dört farklı
    ülkelerde okyanus tabanı yaklaşık 150,000 kilometrekarelik maden arama
    lisansları ile bir Avustralya şirketi çoğunluğu ilgi satın aldı. Grup arama ve altın ve
    bakır bakımından zengin deniz tabanı masif sülfit (SMS) mevduatların
    para kazanma üzerine göre Bluewater kalan faiz satın alacak yeni bir iş
    taraf aracılığıyla anlayış taraflar arasında imzalanan bir mutabakat ile
    ele alınacak.


    Bu Odyssey, gayret için
    bir gemi ve ilgili deniz sondaj teknolojisi gibi bazı deniz varlıkları
    adamak, ve tahmin edilmektedir yeni taraf yaklaşık% 40 sahibi olacak. Ayrıca, Odyssey
    sözleşmesi kapsamında işletmeye özel uzmanlık ve personel yönetimi
    sağlamak ve beklenen derin okyanus altın, bakır ve gümüş yatakları için
    alanlarda sondaj kapsamında halen Bluewater Metaller tarafından
    düzenlenen izin keşfetmek için operasyonlarını denetleyecek.


    "Bu heyecan verici yeni
    bir derin okyanus alanında Odyssey ve ileten temel yetkinlikler için
    doğal bir uzantısıdır. Derin okyanus SMS arama
    ve maden nerede açık denizde petrol arama 50 yıl önce idi ve güncel
    sorunlar çoğunlukla teknik uzmanlık eksikliği bulmak için merkezli ve
    altın, bakır gümüş ve diğer yüksek konsantrasyonda olan bu son derece
    değerli yatakları kurtarma olduğunu mineraller. Biz yıllardır bu alanda
    takip edilmektedir nihayet o zaman şimdi doğru karar verdik - ve biz
    doğru iş ortakları - bizim harekete geçmemizi bulduk, "Greg Stemm,
    Odyssey CEO belirtti.


    "Bluewater Metaller ekibi
    hükümetleri ile seçkin bir iş yapı ilişkileri yaptı ve bazı derin
    okyanus maden için dünyanın en umut verici bölgelerinden birinde arama
    izni güvence. Sizi kendi ekibi ile
    okyanus tabanı üzerinde yüksek değerli maden yataklarından gelir
    potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için sabırsızlanıyoruz. Bu alandaki fırsatları
    mükemmel bizim öncü batık keşif çalışması için tamamlayıcı vardır. İlginçtir, SMS mevduat
    arayan zorlukla fark edilir batık balast kazık arıyor gibi bir çok şey
    var ve orada bizim çok çalışıyoruz, bu tür için dünyanın daha iyi bir
    takım olduğunu düşünmüyorum, "Stemm devam etti.


    "Bu yeni derin okyanus
    madenciliği girişim olanakları ile heyecan duyuyoruz, ama bizim çekirdek
    batık arama hedeflerine sadık kalacağız," Mark Gordon, Cumhurbaşkanı
    Odyssey dedi. "Biz bazı deniz
    varlıkları ve bu heyecan verici girişimi personel adamaya plan olsa da,
    son derece yetkin ve fırsat gemilerde teknik vites seferber nedenle biz
    de batık projeler için tam operasyonel yeteneğini muhafaza de oldum. Biz 2010 için batığı
    arama tam bir program planlıyoruz. "


    "Sizi Odyssey ekibi ile
    izin verilen alanlar keşfetmek için arıyorsanız," Dr Tim McConachy,
    Kurucu Bluewater dedi. "Biz başarılı alanlarda
    ki iman arama izni güvenliğini oldum değerli SMS mevduat önceki
    seferleri ve detaylı jeolojik araştırma yıllara dayanan özellik
    muhtemeldir. Bir sonraki adım bu
    mevduat onaylamak için derin okyanus araştırmaları gerekli
    yürütmektedir. Odyssey, kanıtlanmış
    derin okyanus uzmanlık ve yetenekleri ile bir şirket ile ortaklık en iyi
    yolu bizim başarı sağlamak ve Robert Goodden ve ekibinin katılımı ile
    başarılı bulduğumuz bir şey karot ispat emin olmasıdır. "


    Yaklaşık SMS Mevduatı


    Deniz tabanı masif sülfit
    (SMS) mevduat doğal nispeten küçük alanlarda altın, bakır, çinko, gümüş
    ve diğer metallerin yüksek konsantrasyonlarda içeren yatakları görülür.
    olası her yerde yeni
    okyanus kabuğu oluşturan olmasına rağmen, en yüksek dereceli mevduat
    yakınsak plaka kenarındaki, Güney Pasifik özellikle bulunmuştur. Bu yataklar soğuk deniz
    suyu olarak oluşan deniz tabanından çatlaklar boyunca aşağı hareket
    kabuk içinde erimiş magma derin tarafından kızgın olduğunu. çevreleyen kaya yüzeyine
    sıcak hidrotermal sıvı yükselir, feshi ve liç metaller yükselir gibi. Zaman hidrotermal akışkan
    soğuk deniz suyu, metaller ve sülfür karşılaşır çökelti ve SMS depozito
    olarak deniz tabanı üzerinde birikir.


    Hakkında Bluewater
    Metaller Sanayi ve Ticaret Ltd


    Bluewater co-Dr Timothy
    McConachy ve Mr Harvey Cook tarafından kurulmuştur. Dr McConachy yaygın
    olarak dünyanın en bilgili jeologlar denizaltı maden kaynakları ve
    araştırma ile ilgili olduğu düşünülmektedir. Daha önce Baş Jeolog
    olarak dünyanın en büyük madencilik şirketleri, Rio Tinto, için hizmet
    vermiştir ve Baş deniz dibinin Cevher Sistemleri olarak CSIRO,
    Avustralya'nın ulusal bilim ajansı. Mr Cook Güney Batı
    Pasifik bölgesinde geniş deneyimi olan bir Avustralya tabanlı işadamı.


    kuruluşundan bu yana,
    Bluewater 46 keşif alanları "tenements" Papua Yeni Gine, Solomon Adaları
    ve Tonga ve Vanuatu olmayan özel maden arama haklarının hükümetlerden
    özel maden arama haklarını yaklaşık 146.311 kilometre kare temsil
    denilen verilmiştir.


    Hakkında Goodden Robert


    Robert Goodden, bir maden
    mühendisi, derin deniz konusunda güvenilir bir uzman karot ve mineral
    keşif olduğunu. 1975 yılında Seacore Ltd
    kurulmuş ve deniz jeolojik ve jeoteknik sondaj dünya lideri haline
    şirket kurdu. Seacore Ltd Fugro Grubu
    2006 yılında satıldı. Sayın Goodden şahsen
    Seacore's deniz madencilik çıkarlarını korudu ve şirket denizaltı
    Minerals Ltd bölümü değiştirildi


    Sayın Goodden ilk SMS
    mevduat, 2001 yılında o tavsiye ve Nautilus Mineraller, SMS mevduat
    sektöründe şimdiki lider için ilk iki derin okyanus sondaj
    programlarının gözetim sağlanan yer aldı. O zamandan beri,
    denizaltı Mineraller Nautilus bir site danışman ve sondaj müteahhitliği
    görevi görmüştür. Goodden yakından her
    ticari SMS temel sondaj projesi ile yer almıştır modası için yapılan ve
    birlikte takımı üyeleri ile benzersiz bilmek topladı nasıl uzaktan
    kumandalı derin deniz karot içinde.


    Hakkında Odyssey Marine
    Exploration, Inc


    Odyssey Marine
    Exploration, Inc (NasdaqCM: OMEX) derin okyanus gemi batığı arama yapan
    ve yenilikçi yöntemler ve state-of-the-art teknoloji dünyada geniş arama
    ve arkeolojik kurtarma işlemleri yürütmek için kullanır. Odyssey SS Cumhuriyeti ®
    2003 yılında İç Savaş döneminden kalma batık keşfedildi ve 50.000 sikke
    ve 14000 eserler üzerinde site yaklaşık 1.700 metre derinliğinde
    kurtarıldı. Mayıs 2007'de, Şirket bir
    Sömürge dönemi site kod adlı "Black Swan tarihsel derin okyanus hazine
    kurtarma gümüş ve altın 500.000, 17 ton ağırlığındaki duyurdu." Şubat
    2009 yılında Odyssey Balchin's HMS ortaya çıkarıldığını duyurdu zafer.
    Firma aynı zamanda dünya
    çapında gelişme çeşitli aşamalarında diğer batık projesi bulunuyor.


    Odyssey derin okyanus
    keşif heyecanı içinde paylaşmak batık hazineleri ve eserler
    koleksiyonerler olarak sunup çeşitli şekillerde teklifi, genel halk ve
    öğrencilerin kendi webstore, sergiler, kitap, televizyon, mal
    aracılığıyla ve eğitim programları.


    Odyssey operasyonlarının
    bir Discovery Channel televizyon dizisi "Treasure Quest" JWM Productions
    tarafından üretilen başlıklı tabidir. 2009 yılı başlarında 12
    bölümlük ilk sezon, ABD'de yayınlanan ve İngiltere'de ve 2009 boyunca
    dünya çapında hava planlanıyor. ikinci sezonu Üretim
    devam etmektedir.


    New Orleans, Tampa,
    Detroit ve Oklahoma City, Odyssey's batık önceki başarılı nişan
    ardından! Pirates & Treasure
    halen sergileniyor Discovery at Charlotte, NC Yeri olduğunu. Ek bilgi
    www.discoveryplace.org bulunuyor.


    Şirketin faaliyetleri
    hakkında bilgi ve denizcilik mirasının korunmasına bağlılığını için
    ziyaret www.shipwreck.net lütfen.

    http://gizlihazineler.yetkin-forum.com

    CANTAR

    CANTAR

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Default6
    The $1billion shipwreck: Centuries after it sank in the Channel the
    race is on to raise Victory's gold


    By
    Daily Mail Reporter Last updated at
    11:41 AM on 3rd February 2009



    On a stormy night in 1744 the star of the Royal Navy's fleet sank to
    the depths of the English Channel, taking with it more than $1billion
    worth of gold. The ship was HMS Victory, the immediate
    predecessor of Nelson's mighty warship of the same name.
    The
    wreck, a grave to the 1,100 who went down with the ship, was discovered
    last year, triggering a dispute over who should have the gold and the
    ship's priceless bronze cannon. An American salvage company found the
    ship in international waters in May.But because of rules
    concerning sovereign warships, the Government has the right to control
    the excavation and stake a claim to artefacts found on the ship.

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Article-1133983-0346CEF9000005DC-496_468x561

    This image of the Victory was created by the
    people who found the wreck. Research indicates it was carrying gold
    coins worth an estimated £90million when it went down



     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Article-1133983-0359B3FA0000044D-167_233x423

    A portrait of Admiral Nelson by Lemuel Francis
    Abbott (1760-1802)
    The remains of the ship were found by
    the Florida-based company Odyssey Marine Exploration. Its co-founder
    Greg Stemm, said they were negotiating with the British government over
    collaborating on the project. 'This is a big one, just because of
    the history,' Mr Stemm said. 'Very rarely do you solve an age-old
    mystery like this.' He said parts of the wreck including its 31
    brass cannons helped them to identify it as the 175ft HMS Victory.The
    ship was returning from Lisbon, Portugal, and was probably transporting
    100,000 gold Portuguese coins for merchants, according to Odyssey's
    research. The ship had sailed there to help rescue a Mediterranean
    convoy blockaded by the French in the River Tagus at Lisbon. The
    company was searching for other valuable shipwrecks in the English
    Channel when it came across the Victory. The sailing ship was
    separated from its fleet and sank in the English Channel on October 4,
    1744, with at least 900 men on board. It was the largest and, with 110
    brass cannons, the most heavily armed vessel of its day.Mr Stemm
    wouldn't say exactly where the ship was found for fear of attracting
    plunderers. 'We found this more than 50 miles from where anybody
    would have thought it went down,' he said. Federal court records
    filed by Odyssey in Tampa seeking the exclusive salvage rights said the
    site is 25 miles to 40 miles from the English coast, outside of its
    territorial waters.A Ministry of Defence spokesman said the
    government was aware of Odyssey's claim to have found the Victory.'Assuming
    the wreck is indeed that of a British warship, her remains are
    sovereign immune,' he said.

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Article-1133983-03435E13000005DC-75_468x286

    This photo from Odyssey Marine Exploration shows
    a bronze cannon on the shipwreck site of HMS Victory bearing the royal
    crest of King George I

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Article-1133983-03435692000005DC-767_468x341

    The Odyssey Explorer's eight-ton remotely
    operated underwater vehicle. The company is in discussions with the
    British Government about collaborating on the find'This means
    that no intrusive action may be taken without the express consent of the
    United Kingdom.'He would not say whether the government had
    begun talks with Odyssey over the future of the find.Newspapers
    of the day and other historical records analyzed by the company
    indicated that the Victory sank off the Channel Island of Alderney near
    Cherbourg, France. A 1991 British postage stamp depicts the
    Victory crashing on the rocks there. Pieces of the ship had washed up in
    various places, but its final resting place remained a mystery.The
    belief that the Victory had crashed onto the rocks had marred an
    otherwise exemplary service record of the ship's commander, Sir John
    Balchin, and a lighthouse keeper on Alderney was prosecuted for failing
    to keep the light on.

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Article-1133983-02CB6DD30000044D-371_468x286

    The HMS Victory commanded by Admiral Nelson,
    below, at Trafalgar. Remains of its predecessor have been found in the
    English Channel Odyssey believes the discovery exonerates
    both men. 'As far as the family is concerned, it is an
    astonishing revelation,' said Robert Balchin, a 66-year-old British
    university administrator and direct descendant of the commander. 'It's
    as if he's sort of come alive again. When I went to see this
    extraordinary find of the cannon with the coat of arms of the king on
    the side, it was really a wonderful feeling to know that Sir John
    Balchin saw that every day, and it brought a very special communion with
    the past.' The wreck site is roughly 70ft by 200ft and littered
    with other debris, Odyssey said. Its research ship, Odyssey Explorer, is
    equipped with a remote underwater robot capable of carefully removing
    the smallest of items from the bottom and shooting high-resolution
    photos and video. The company's work on the Victory is the
    subject of an upcoming Discovery Channel TV show. Odyssey, a
    publicly traded corporation, made headlines two years ago when it
    announced that it had raised 17 tons of silver coins from an Atlantic
    Ocean shipwreck. The company later said it believed the wreck to
    be the Spanish galleon Nuestra Senora de las Mercedes y las Animas,
    which sank off Portugal in 1804.
    Shortly
    afterward, the Spanish government sued Odyssey in federal court in
    Tampa to claim the treasure, arguing that the shipwreck was never
    abandoned by Spain. The case is pending. Some in the Spanish
    government have called the company 21st century pirates, and twice in
    the months after the 2007 announcement, ships from Spain's Civil Guard
    seized Odyssey ships off the Spanish coast. Both ships and their crews
    were released within a week. The company's relationship with the
    British government has been more cordial. Odyssey had already
    negotiated an agreement with British officials regarding the search for
    the HMS Sussex, which sank in the western Mediterranean in 1694 with
    gold coins aboard.
    Read more: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1133983/The-1billion-shipwreck-Centuries-sank-Channel-race-raise-Victorys-gold.html#ixzz0uEWSTYdf



    $ 1billion batık:
    Yüzyıllar onu Kanal yarış battı sonra Zafer altın yükseltmek için
    geçerli


    Daily Mail Reporter 11:41
    de 3 Şubat 2009 Son güncelleme tarihi ile


    * Yorumlar (Cool

    Benim Hikayeler Ekle *


    Kraliyet Donanması'nın
    filosunun 1744 yılında fırtınalı bir gece star On İngiliz Channel
    derinliklerine, onunla altın dolardan fazla 1billion değerinde battı.


    Gemi HMS Victory, aynı
    adı taşıyan Nelson güçlü savaş gemisinin hemen önceki edildi.


    Batık, 1100 gemiyle
    birlikte gitmiş bir mezar, geçen yıl altın ve geminin paha biçilmez
    bronz top olmalıdır kimin üzerine çıkan anlaşmazlık tetikleyen
    keşfedilmiştir. Amerikalı bir kurtarma
    şirketi Mayıs ayında uluslararası sularda gemi bulundu.


    Ama kurallar egemen savaş
    gemilerinin ilişkin nedeniyle, Hükümet doğru kazı ve bahis eserler
    gemide bulunan bir talep kontrol etmek için vardır.

    hms zafer


    Zafer Bu görüntü batık
    bulunan insanlar tarafından yaratıldı. Araştırma bir tahmin £
    90million değer geldiğinde aşağı indi altın taşıyordu gösterir


    Horatio Nelson


    Lemuel Francis Abbott
    (1760-1802) tarafından Amiral Nelson portresi


    Geminin Florida merkezli
    şirket Odyssey Marine Exploration tarafından kalıntıları bulunmuştur. kurucularından Greg
    Stemm, onlar İngiliz hükümeti ile proje üzerinde işbirliği üzerinde
    müzakere söyledi Its.


    'Bu büyük bir, tarihin
    sırf biri,' Bay Stemm dedi. 'Çok nadiren böyle bir
    asırlık gizemi çözmeye yok.'


    O da 31 pirinç topları da
    dahil olmak üzere enkaz parçaları onlara 175ft HMS Victory olarak
    belirlemek için yardımcı olduğunu belirtti.


    Gemi Lizbon, Portekiz, ve
    dönen muhtemelen 100.000 altın tüccarlar için Portekizce sikkeler
    taşıyordu, Odyssey araştırma göre. bir Akdeniz konvoyu Nehri
    Tagus yılında Lizbon'da Fransızlar tarafından abluka kurtarmaya yardım
    etmek için yola çıktı gemi vardı.


    Şirket İngiliz Channel
    diğer değerli batık için zaman Zafer rastladım aradı.


    Yelkenli gemi filosunu
    ayrıldı ve İngiliz Kanal 4 Ekim 1744 tarihinde battı, gemide en az 900
    erkeklerle. O büyük oldu ve 110
    pirinç toplar, onun günün en ağır silahlarla gemi ile.


    Bay Stemm tam olarak
    nerede gemi yağmacılardan çekme korkusuyla bulundu söyleyemem.


    Biz herkes onu aşağı indi
    aklına gelirdi yerden bu fazla 50 mil bulundu, "dedi.


    Federal mahkeme
    kayıtlarının Tampa Odyssey münhasır kurtarma haklarını arayan site 40
    mil 25 mil İngilizce kıyıdan, kendi karasuları dışında olduğunu söyledi
    açtı.


    Bir Savunma Bakanlığı
    sözcüsü, hükümetin Odyssey iddiasını farkında Zafer bulduk olduğunu
    söyledi.


    'Batık varsayarsak
    gerçekten bir İngiliz savaş gemisi, onun egemen etkilenmez kalır, "dedi.

    top


    Odyssey dan Bu fotoğraf
    Marine Exploration HMS Victory batığı site King George I kraliyet kret
    taşıyan bir bronz top gösterir


    Odyssey Explorer


    Odyssey Explorer'ın sekiz
    ton uzaktan sualtı araç işletilmektedir. Şirket bulmak üzerinde
    işbirliği ile ilgili İngiliz Hükümeti ile görüşmelerde bulunuyor


    'Bu hiçbir müdahaleci
    eylem İngiltere açık rızası olmadan alınması anlamına gelir.'


    Başbakan, hükümetin
    bulmak geleceği üzerinde Odyssey ile görüşmelerin başladığını
    söyleyemem.


    gün ve diğer tarihi
    kayıtlar firma tarafından analiz edilen Gazeteler ki Zafer Cherbourg,
    Fransa yakınındaki Kanal Adası Alderney açıklarında batan göstermiştir.


    A 1991 İngiliz posta pulu
    Zafer kayalar üzerine orada çöküyor gösteriyor. Adet gemi çeşitli
    yerlerde, ama yıkanmış vardı son dinlenme yeri bir sır olarak kaldı.


    Inancı Zafer vardı
    kayaların üzerine gemi komutanı bir başka örnek hizmet rekor gölgelenmiş
    oldu çöktü, Sir John Balchin ve Alderney bir fener bekçisinin üzerine
    ışık tutmak yapmadığı için dava edildi.

    HMS zafer


    HMS Victory Amiral
    Nelson, aşağıda tarafından Trafalgar olarak emretti. selefinin Remains İngiliz
    Channel bulunmuştur


    Odyssey keşif hem erkek
    hem de exonerates inanıyor.


    'Bildiğim kadarıyla aile
    söz konusu olduğunda, bu şaşırtıcı bir vahiy olduğunu,' Robert Balchin,
    66 yaşındaki İngiliz üniversite yönetici ve komutan doğrudan soyundan
    dedi.


    'Sanki hayatta bir daha
    gelmek tür's. Ben bu olağanüstü tarafta
    kralın arması ile topu bulmak görmeye gittim, gerçekten harika bir
    duygu olduğunu Sir John Balchin her gün, ve bununla birlikte çok özel
    bir birlik getirdi gördüm bilebilirdim ki geçmiş . '


    Batık site kabaca 200ft
    tarafından 70ft ve diğer enkaz dolmuştu olduğunu Odyssey söyledi. Bu araştırma gemisi,
    Odyssey Explorer, uzak bir sualtı robotu dikkatle alttan öğelerin küçük
    izale ve fotoğraf ve video yüksek çözünürlüklü çekim yeteneğine sahip.


    Zafer üzerine şirketin
    çalışma yaklaşan bir Discovery Channel TV show tabidir.


    O zaman bunun bir Atlas
    Okyanusu batık gümüş sikkelerin 17 ton kaldırdı duyurdu zaman Odyssey,
    halka açık bir şirket, iki yıl önce manşetlere taşındı.


    Şirket daha sonra batık
    Nuestra Senora de las Mercedes y Animas, 1804 yılında Portekiz
    açıklarında batan las İspanyol kalyon olduğuna inanılıyor "dedi.


    Kısa bir süre sonra,
    İspanyol hükümetinin Tampa federal mahkemede hazine iddia, yani batık
    İspanya hiç bir zaman terk savunarak Odyssey dava açtı. Durumda bekliyor.


    Bazı İspanyol hükümeti,
    şirketin 21. yüzyılda korsanlar, ve ayda iki kez 2007 ilan sonra çağrıda
    bulundular, İspanyol Sivil Koruma gemileri İspanyol kıyıları Odyssey
    gemi ele geçirdi. Her iki gemi ve
    mürettebatı bir hafta içinde serbest bırakıldı.


    İngiliz hükümeti ile
    şirketin ilişki daha samimi olmuştur.


    Odyssey zaten İngiliz
    yetkililer HMS Sussex, batı Akdeniz 1694 yılında altın gemiye ile battı
    için arama ile ilgili bir anlaşma müzakere vardı.


    Devamı:
    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1133983/The-1billion-shipwreck-Centuries-sank-Channel-race-raise-Victorys-gold.html
    # ixzz0uEWSTYdf









































    http://gizlihazineler.yetkin-forum.com

    CANTAR

    CANTAR

     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Default6
     Define Avcıları İspanyol Armadasına ait  Odyssey Explorer adlı araştırma aynı zamanda batık hazine arama gemisi Rv%20odyssey%20explorer%20sm

    http://gizlihazineler.yetkin-forum.com

    Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

    Bu forumun müsaadesi var:
    Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz